Коротка довідкова інформація по роботі з прогрммой Предприниматель4
У даному розділі представлена коротка ознайомча інформація по роботі з програмою підприємець, в самій програмі підприємець ви можите викликати довідку натисканням клавіші F1 або в меню програми
СПРАВКА>Вызов справки С ЧЕГО НАЧАТЬ
1. Створіть свою базу даних .
Дозволяє створити новий файл "порожній" бази даних для ведення обліку окремого суб'єкта господарської діяльності: підприємця або підприємства.
Для цього, натиснувши кнопку "Розташування та ім'я файлу", можна вибрати каталог (за умовчанням - папка Predprinim4DataBase), в якій буде зберігатися файл, і присвоїти йому ім'я.
"План рахунків": варіант Бухгалтерський облік - це 215 рахунків, він може знадобитися для юридичекского особи, якщо ведення бухгалтерського обліку є обов'язковим, в інших випадках вибирайте "Простий облік".
Якщо в новій базі необхідно зберегти деякі елементи поточної (це може знадобитися при реєстрації нового підприємця з тим же асортиментом товару або при створенні своєї бази даних по готовому наприклад обліку), можна перед створенням файлу поставити прапорець "Перенести в нову базу даних, деякі елементи поточної" і відзначити потрібні компоненти.
Для імпорту даних з попередньої версії програми: Файл/Открыть_базу_данных, кнопка "Обзор", у вікні "Відкрити файл" вибрати тип файлів - Бази даних версії 3.xx".
2. Спочатку краще заповнити свої реквізити (Довідники/Наші реквізити). Тут важливо: на закладці "Податкові" вказати форму оподаткування .
3. Введення початкових залишків:
Товари на складі: Документи/Товар/Прихід - у графі "Від кого" вибрати зі списку "[Початковий залишок]" проставити дату. Потім ввести назви товарів (вони зберігаються в довіднику), кількість, ціну закупівлі. Якщо є кілька складів, перейти до нової накладної: у графі "Від кого" - також "[Початковий залишок]", у графі "Кому" введіть назву потрібного складу. (Після цього було б раціонально, Довідники/Прайс-листи заповнити ціни продажу, щоб вони потрапляли в видаткові накладні) Якщо є списки товарів і партнерів у таблицях Excel або в програмі "1С 7.7", можна перенести їх в базу даних через Сервіс/Імпорт/Из_Excel (...Из_«1С»).
Борги: Довідники/Партнери з допомогою кнопки "Таблиця" (на панелі вгорі) додати стовпець "Початковий борг".
Кошти на розрахунковому рахунку: відкрити Документи/Банк/Вступ, у графі "Від кого" вибрати зі списку "[Початковий залишок]", проставити дату, суму.
В касі: Документи/Каса/Прихід - аналогічно