Створення рахунку-фактури


1. ПРИЗНАЧЕННЯ

- Оформлення рахунку на оплату
- резервування (замовлення) товару.


2. ЗАПОВНЕННЯ

2.1. Заголовок документа:

- Номер: проставляється автоматично. Можна редагувати. Окремо вказується числове значення, окремо, якщо необхідно, - літери і символи.

- Дата: за замовчуванням - поточна. Можна редагувати.

- Від кого: список власних складів, підрозділів.

- Кому: список партнерів (крім власних підрозділів). Діє пошук по декількох буквах В цьому полі з'являються кнопки: 1 - для пошуку/створення партнерів у ієрархічному списку і 2 - заповнення/редагування реквізитів в їх властивостях .

2.2. Таблична частина:

- Заповнюється Найменування або Код товару. Для них діє пошук по декількох буквах. У цьому полі з'являються кнопки : 1 - для пошуку/створення товарів в ієрархічному списку і 2 - заповнення/зміни властивостей товару .

- Заповнюється Кількість (подвійним клацанням у цій клітинці відкривається перерахування одиниць виміру).

- Якщо вказані ціни продажу в прайс-листі, ціна заповниться автоматично і при необхідності редагується, або заповнюється "вручну".

- Ціна без ПДВ: можна вводити відразу ціну без ПДВ, включивши цей стовпець кнопкою "Таблиця".

- Можна вибирати реальну Валюту для ціни, роздрукований документ буде в грн по курсу.

- Сума по рядку обчислюється автоматично. Якщо спочатку заповнити кількість і суму, буде обчислено ціна (це може знадобитися, якщо ціна має більшу точність).

Альтернативний спосіб швидкого заповнення документа - натиснути на панелі команд кнопку "Заповнити".

3. ДРУК, ЭКСПРОТ

3.1. З допомогою кнопки "Друк" на панелі команд або Ctrl+P можна відкрити попередній перегляд друку та надрукувати документ. Для друку можна вибрати один з кількох бланків, вказавши його на закладці "Налаштування" в рамці "Друкувати".

3.2. Кнопка "Вивести в Excel" або Ctrl+E переносить документ в Excel шаблону, який можна налаштувати в розділі Сервіс/Шаблоны_Excel. Це необхідно в тих випадках, коли частина тексту потрібно дописати "вручну" або документ потрібно відправити E-Mail.

4. УПРАВЛІННЯ

4.1. У табличній частині документа можна додати необхідні або приховати зайві стовпці (кнопка "Таблиця" на панелі команд).

4.2. Натиснувши кнопку "Вибір операції", можна вибрати іншу типову операцію.
Для даного документа доступні операції:
"Рахунок на оплату".

4.3. На закладці "Налаштування":

- Якщо є кілька прайс-листів можна вказати той, з якого при заповненні будуть проставлятися ціни.

- Якщо знижка надається на весь документ в цілому, можна зазначити її відсоток (якщо на кожен товар - своя знижка, додати в таблицю та заповнити стовпець "Знижка").

4.4. Закладки "Реальний облік" та "Звітність":

Відповідають розділам програми з тими ж назвами. Є можливість:
- дізнатися, яка операція використовується, відкрити шаблон (якщо потрібно внести в нього зміни).
- створити, видалити або змінити проводку "вручну".
- включити чи виключити цей документ з офіційної звітності.