Видаткова накладна в Підприємець 4

1. ПРИЗНАЧЕННЯ

- Реалізація товару (продукції)
- Внутрішні переміщення між складами
- Повернення від покупця
- Інвентаризація.


2. ЗАПОВНЕННЯ

2.1. Заголовок документа:

- Номер: проставляється автоматично. Можна редагувати. Окремо вказується числове значення, окремо, якщо необхідно, - літери і символи.

- Дата: за замовчуванням - поточна. Можна редагувати.

- Від кого: список власних складів, підрозділів.

- Кому: список партнерів (крім власних підрозділів). Діє пошук по декількох буквах.
У цьому полі з'являються кнопки: 1 - для пошуку/створення партнерів у списку, 2 - для заповнення/редагування реквізитів в їх властивостях .

2.2. Таблична частина:

- Заповнюється Найменування або Код товару. Для них діє пошук по декількох буквах.
У цьому полі з'являються кнопки : 1 - для пошуку/створення товарів в списку, 2 - для заповнення/зміни властивостей товару .

- Заповнюється Кількість (подвійним клацанням у цій клітинці відкривається перерахування одиниць виміру).

- Якщо вказані ціни продажу в прайс-листі, то Ціна заповниться автоматично.

- Ціна без ПДВ: можна вводити відразу ціну без ПДВ, включивши цей стовпець кнопкою "Таблиця".

- Можна вибирати реальну Валюту для ціни, роздрукований документ буде в грн по курсу.

- Сума по рядку обчислюється автоматично. Якщо спочатку заповнити кількість і суму, буде обчислено ціна (це може знадобитися, якщо ціна має більшу точність).

Альтернативний спосіб швидкого заповнення документа - натиснути на панелі команд кнопку "Заповнити".

3. ДРУК, ЭКСПРОТ

3.1. З допомогою кнопки "Друк" на панелі команд або Ctrl+P можна відкрити попередній перегляд друку та надрукувати документ.
Для друку можна вибрати один з кількох бланків, вказавши його на закладці "Налаштування" в рамці "Друкувати".

3.2. Кнопка "Вивести в Excel" або Ctrl+E переносить документ в Excel (за шаблоном, який можна налаштувати в розділі Сервіс/Шаблоны_Excel).
Це необхідно в тих випадках, коли частина тексту потрібно дописати "вручну" або документ потрібно відправити E-Mail.

3.3. Кнопки "В Excel можна призначити дію "В файл", кнопці "Заповнити" - "Імпорт з файлу".
Експорт-імпорт документа призначений для його перенесення в іншу базу даних.

4. УПРАВЛІННЯ

4.1. У табличній частині документа можна додати необхідні або приховати зайві стовпці (кнопка "Таблиця" на панелі команд). Наприклад, відомості про партії закупівлі (вона заповнюється при проведенні документа).

4.2. Натиснувши кнопку "Вибір операції", можна вибрати іншу типову операцію.
Для даного документа доступні операції:
"Продаж"
"Переміщення" (в залежності від того, хто вказаний в графі "Кому": кінцевий покупець або свій підрозділ, програма вибере шаблон самостійно).
"Повернення покупця".

4.3. На закладці "Налаштування":

- Якщо є кілька прайс-листів можна вказати той, з якого при заповненні будуть проставлятися ціни.

- Якщо знижка надається на весь документ в цілому, можна зазначити її відсоток (якщо на кожен товар – своя знижка, додати в таблицю та заповнити стовпець “Знижка“).

- Якщо заздалегідь відомо, що необхідні товари на складі відсутні (вони будуть оприбутковані пізніше, і документ буде перепроведен) то можна включити режим “Не повідомляти про нестачу товару“.

4.4. Закладки "Реальний облік" та "Звітність":

Відповідають розділам програми з тими ж назвами. Є можливість:
- дізнатися, яка операція використовується, відкрити шаблон (якщо потрібно внести в нього зміни).
- створити, видалити або змінити проводку "вручну".
- включити чи виключити цей документ з офіційної звітності.

4.5. При проведенні документа в обліку програма зафіксує, з яких партій закупівлі був проданий товар (щоб була відома його собівартість, постачальник тощо).