Формування замовлення постачальнику.
Управління
За замовчуванням обчислюються залишки на основному складі на поточну дату. Змінити умови відбору даних або структуру звіту можна в будь-який час, зміни негайно відображаються на екрані.
Умови відбору даних задаються в відкриваються списках "Склад", "Рахунок", "Залишки".
Структура звіту - у списку "Звіт", вимикачами "За рахунками" і "По складах".
Таблицю можна обмежити цікавить групою, товаром, (або декількома групами, товарами, - утримуючи клавішу Ctrl), виділивши їх в лівій частині вікна.
Якщо натиснути на панелі "Докладно по одному" (або зробити подвійний щиглик по цікавить рядку) можна побачити рух по обраному товару за робочий період.
Порядок сортування за назвою, коду або кількості) позначений синьою стрілкою в заголовку стовпця. Клацання по заголовку потрібного стовпця встановлює сортування за нього, другий клацання - змінює порядок на протилежний.
Загальна сума стовпця видно в рядку стану (внизу праворуч) при переміщенні покажчика миші по таблиці .
В таблиці можна додати необхідні або приховати зайві стовпці кнопка "Таблиця", наприклад, "заброньований" під замовлення товар або відмітка про досягнення мінімального запасу.
Додаткові команди (наприклад - "Бронь під виписані рахунки") доступні з контекстного меню (права кнопка миші).
Звіт "термін запасу" дозволяє спрогнозувати термін запасу по товару з урахуванням наявного залишку товару на складі і динаміки його продажу.
При виборі звіту "Замовлення постачальнику":
- у таблиці будуть відібрані товари за таким принципом: залишок за якими = 0 або залишок за яким менше мінімального запасу,
- з'явиться графа "Замовити" для заповнення кількості (для товарів, у яких заданий необхідний запас, кількість буде вже заповнено).
- З списку всіх відсутніх товарів можна вибрати тільки отримуються від певного постачальника.