1. У Сервіс / інтернет-магазин доданий обмін даними з Prom.ua. на сайті можна оновити ціни / наявність, з сайту отримати нові замовлення. Зіставлення товарів за кодом/артикулу.
Спочатку потрібно буде отримати ключ доступу (токен) і ввести його в програму. Для цього слід написати на api@prom.ua і привести ID компанії (в" Кабінеті компанії " вгорі).
Перед оновленням даних або завантаженням замовлень програма покаже, як товари зіставлені за кодом, це можна проконтролювати.
На сайт передається не конкретна кількість товарів, а тільки наявність або відсутність (не знаю, чому так). Тому в Налаштуваннях Кабінету компанії доведеться відключити облік залишків (якщо потрібно оновлювати тільки ціни, не відключати його).
Для додавання на сайт нових товарів передбачена тільки передача посилання на файл Excel. Для цього потрібно вказати дані для доступу до свого хостингу по FTP. Якщо ці дані не будуть заповнені, файл з новими товарами буде створений, але його потрібно буде імпортувати самостійно в кабінеті компанії.
Нові товари будуть додані в групи, назви яких в програмі і на сайті збігаються (інакше вони всі опинилися б в кореневій групі). Програма покаже відповідність ГРУП, це можна проконтролювати.
2. У картці працівника можна вибрати професію з класифікатора. При цьому буде отримано її код для заповнення таблиці 5 з ЄСВ.
Можна відкрити картку працівника і вибрати код професії безпосередньо в звіті.
3. При заповненні коригування ПН: після того, як буде зазначена накладна, яка коригується, для кожного кожного товару буде проставлено номер його рядка в цій накладній.
4. Виправлено: Якщо в прайс-листі було включено "По прайс-листам", то при зміні ціни не створювалося подія "Переоцінка".