Оновлення програми для торгівлі та обліку підприємець 4.2.83

1. Для платників ПДВ: у реквізитах покупця можна вказати номер філії, він потраплятиме до податкової накладної.

Для платників ПДВ: у реквізитах покупця можна вказати номер філії, він потраплятиме до податкової накладної.


2.  З'явилася можливість підписувати документи електронним ключем.
В Сервіс/Налаштування - Різне/ЕЦП можна вибрати відповідний спосіб.

В Сервіс/Налаштування - Різне/ЕЦП можна вибрати відповідний спосіб.


Після цього в рахунку, накладної та акті на панелі вгорі з'являться відповідні пункти.

3_11.png


Те ж-в списку документів, якщо клацнути правою кнопкою миші.
Те ж-в списку документів, якщо клацнути правою кнопкою миші.



Відповідна кнопка буде також при відправці пошти з програми з файлом PDF.

Відповідна кнопка буде також при відправці пошти з програми з файлом PDF.


2.1. Рекомендується вибрати для підпису бібліотеку EUsignCP. Вона повинна працювати з ключами будь-яких АЦСК (поки перевірено на ключах Приватбанку і податкової, з ключами "Україна" можливо будуть потрібні додаткові дії).
Перший раз натиснути "Налаштування" і вказати папку з сертифікатами. Якщо на комп'ютері вже є будь-яка програма для електронної звітності, ця графа виявиться заповнена.
Якщо таких програм Немає, створити папку і витягти в неї сертифікати з http://pr4.com.ua/install/Certificates.rar. Помістити в неї також власний сертифікат (якщо його немає, завантажити з сайту АЦСК, наприклад для Приватбанку - https://acsk.privatbank.ua/certs, податкова- https://acskidd.gov.ua/certificates-search).
Потім натиснути "Ключ", вказати його і перевірити.

Цього буде достатньо для накладення підпису (перевірити її можна на https://czo.gov.ua/verify). Але для дотримання офіційних вимог ще має бути підтверджено її час.
Для цього можна повернутися в Сервіс / Налаштування-Різне / ЕЦП, натиснути "Налаштування", Вибрати "TSP-сервер" і відзначити "Позначки часу". Знадобиться заповнити адресу сервера, знайти його можна тут: https://www.medoc.ua/uk/faq/jak-resursi ... boti-medoc.

Знадобиться заповнити адресу сервера, знайти його можна тут: https://www.medoc.ua/uk/faq/jak-resursi ... boti-medoc.



2.2. Якщо вибрати для підпису ключами Приватбанку програму PrivatSign, ніякі настройки не знадобляться, але пароль доведеться вводити кожен раз.

2.3. Сервіс "Вчасно" буде зручніше, але це має сенс, якщо якась частина контрагентів зареєструється на ньому.


P. S. В подальшому робота з цим ключем знадобиться для відправки електронних чеків як "програмного РРО", тобто до певного моменту все буде готово.