1. ПРИЗНАЧЕННЯ
- Надходження товару (закупівля, приймання на реалізацію)
- Повернення постачальнику
- Введення початкових залишків
2. ЗАПОВНЕННЯ
2.1. Заголовок документа:
- Номер: проставляється автоматично. Можна редагувати. Окремо вказується числове значення, окремо, якщо необхідно, - літери і символи.
- Дата: за замовчуванням – поточна. Можна редагувати.
- Від кого: список партнерів (крім власних підрозділів). Діє пошук по декількох буквах . У цьому полі з'являються кнопки: 1 - для пошуку/створення партнерів у ієрархічному списку і 2 - заповнення/редагування реквізитів в їх властивостях .
- Кому: список власних складів, підрозділів.
2.2. Таблична частина:
- Заповнюється Найменування або Код товару. Для них діє пошук по декількох буквах. У цьому полі з'являються кнопки : 1 - для пошуку/створення товарів в ієрархічному списку і 2 - заповнення/зміни властивостей товару .
- Заповнюється Кількість (подвійним клацанням у цій клітинці відкривається перерахування одиниць виміру).
- Вказується Ціна. Надалі повторюється ціна останньої закупівлі даного товару (цей режим можна змінити: на закладці “Налаштування“ рамка "Прайс-лист").
- Ціна без ПДВ: можна вводити відразу ціну без ПДВ, включивши цей стовпець кнопкою "Таблиця". Це може знадобитися, коли документ заповнюється за накладною, виданою постачальником, де наведено тільки ціна без ПДВ. Точність не обмежена.
- Можна вибирати реальну Валюту для ціни, роздрукований документ буде в грн по курсу.
- Сума по рядку обчислюється автоматично. Якщо спочатку заповнити кількість і суму, буде обчислено ціна (це може знадобитися, якщо ціна має більшу точність).
3. ДРУК, ЕКСПОРТ
3.1. З допомогою кнопки "Друк" на панелі команд або Ctrl+P можна відкрити попередній перегляд друку та надрукувати документ. Для друку можна вибрати один з кількох бланків, вказавши його на закладці "Налаштування" в рамці "Друкувати".
3.2. Кнопка "Вивести в Excel" або Ctrl+E переносить документ в Excel за шаблоном. Це необхідно в тих випадках, коли частина тексту потрібно дописати "вручну" або документ потрібно відправити E-Mail.
3.3. Кнопки "В Excel можна призначити дію "В файл", кнопці "Заповнити" - "Імпорт з файлу".
Експорт-імпорт документа призначений для його перенесення в іншу базу даних.
4. УПРАВЛІННЯ
4.1. У табличній частині документа можна додати необхідні або приховати зайві стовпці (кнопка "Таблиця" на панелі команд). Наприклад: ціна закупівлі без накладних витрат.
4.2. Натиснувши кнопку "Вибір операції", можна вибрати іншу типову операцію.
Для даного документа доступні операції:
"Закупівля"
"Прийнято на реалізацію"
"Прийнято на комісію"
"Повернення постачальнику".
4.3. На закладці “Налаштування“:
- Якщо накладні витрати були пов'язані з конкретною партією товару, їх суму можна розподілити на собівартість товарів пропорційно цінами закупівлі (у рамці “Накладні витрати“ ввести суму, натиснути Enter).
4.4. Закладки "Реальний облік" та "Звітність":
Відповідають розділам програми з тими ж назвами. Є можливість:
- дізнатися, яка операція використовується, відкрити шаблон (якщо потрібно внести в нього зміни).
- створити, видалити або змінити проводку "вручну".
- включити чи виключити цей документ з офіційної звітності.